کاربرد ژل برای لیزر موهای زائد چیست؟ بهترین ژل خنک کننده بعد از لیزر

  • ۳ تیر, ۱۴۰۲
  • دیدگاه: 0
  • لیزر

کاربرد ژل برای لیزر موهای زائد چیست؟  دستگاه لیزر با تخریب ملانین موجود در فولیکول مو، به‌ مرور زمان رشد موها را متوقف می‌کند. همانطور که می‌دانید در هر مرحله از لیزر، موهای زائد تا حدودی کاهش می‌یابند و با ادامه جلسات لیزر، این موها به ‌اصطلاح سست و ریشه‌ کن شده و دیگر قادر به رشد نیستند. روش‌های بسیار متعددی برای لیزر موهای زائد وجود دارند که هر یک از آن‌ها مزایا  و معایبی را به همراه دارند. ژل لیزر در دستگاه هایی که به خنک کننده تماسی تجهیز شده اند، به کار گرفته می شود. در این مقاله از سایت لیزر مونالیزا به کاربرد ژل برای لیزر موهای زائد خواهیم پرداخت:

کاربرد ژل برای لیزر موهای زائد

کاربرد ژل برای لیزر موهای زائد جهت بی حس کردن نواحی لیزر و کاهش تورم پوست است. ژل مخصوص لیزر یکی از مرسوم‌ ترین خنک‌ کننده‌ های تماسی پوست در دستگاه‌های لیزر محسوب می‌شود. این ژل به‌ صورت مستقیم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیش از شروع کار روی پوست قرار داده می‌شود. در اغلب دستگاه‌های لیزر برای حذف موهای زائد نیاز به استفاده از ژل است.  در این نوع دستگاه‌‎ ها برای کاهش میزان درد از ژل‌های خنک کننده استفاده می‌کنند تا مانع سوختگی، التهاب و تورم‌های احتمالی شوند. این ژل سطح دمای پوست را تا حدود 10 درجه کاهش می دهد.

کاربرد ژل در لیزر موهای زائد

مزایای استفاده از ژل برای لیزر

از ژل برای بهتر حرکت کردن هندپیس دستگاه روی بدن استفاده می‌شود. با استفاده از آن، دستگاه لیزر به‌ درستی و بدون هیچ‌گونه خطایی باعث از بین رفتن موهای زائد می‌ شود. از دیگر مزایای ژل می‌توان به خنک شدن سطح پوست و احساس نکردن گرمای دستگاه اشاره کرد. ژل یک محصول شفاف و قابل‌حل در آب است. این نوع محصول بدون هیچ‌گونه اثر چربی به‌ سادگی بر روی سطح موردنظر پخش شده و فواصل بین پوست و سر هندپیس دستگاه را پرکرده و جریان لیزر را به‌ آرامی عبور می‌دهد. ژل دستگاه لیزر به‌ هیچ‌ عنوان به بافت بدن آسیبی وارد نمی‌کند و کاملاً بی‌ضرر و بهداشتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *