ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟  ژل ها  امروزه به عنوان یکی از روش های درمانی غیرتهاجمی مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که می دانید، با گذشت زمان، تغییرات زیادی بر روی چهره فرد ایجاد شده و با بروز چین و چروک، افتادگی پوست و … زیبایی صورت را درگیر می کند. برای رفع این عارضه روش های درمانی بسیاری وجود دارد. یکی از این روش ها برای جوان سازی پوست، استفاده از ژل است. در این مقاله از سایت ” لیزر مونالیزا” قصد داریم به ماندگاری آن و عوامل موثر در کسب نتیجه بهتر با تزریق ژل بپردازیم:

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

تزریق ژل با درمان موقت چین و چروک‌ها و جوانسازی پوست طراوت و شادابی را به چهره شما برمی‌گرداند. این مسئله یکی از مسائل مهمی است که افراد قبل از اقدام به تزریق، باید اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کنند. اگر می‌خواهید بدانید که ماندگاری آن چقدر است، با ما همراه باشید.

ماندگاری تزریق ژل دائمی نبوده و یک روش موقتی برای رفع چین و چروک است. با این وجود، ماندگاری تزریق ژل در اکثر موارد بین ۶ تا ۱۲ ماه تخمین زده می‌شود. عوامل زیادی در ماندگاری ژل موثرند که می تواند شامل موارد زیر باشد:

عوامل موثر در ماندگاری ژل

نتیجه روش‌های درمانی تحت تاثیر عوامل مختلفی هستند و معمولا بیش از هرچیز به شرایط جسمی فرد بستگی دارند. تزریق ژل هم یک روش درمانی است که عوامل مختلفی میزان ماندگاری آن را تعیین می‌کنند.

  • ناحیه تزریق ژل
  • نوع برند ژل
  • متابولیسم بدن فرد
  • میزان تزریق

ماندگاری تزریق ژل

چگونه میتوان ماندگاری ژل را افزایش داد؟

ماندگاری تزریق ژل را می‌توان با انجام مراقبت‌های ویژه افزایش داد. از جمله این مراقبت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از تغذیه مناسب و حذف مواد ناسالمی مانند شکر می توان ماندگاری ژل را افزایش داد. مصرف تغذیه ناسالم مانند فست فود، کافئین و غذاهای پرچرب می تواند منجر به تجزیه سریع تر ژل شود.
  • استفاده از ویتامین های مختلف مانند زینک، عملکرد پوست را بهبود می بخشد. در نتیجه با افزایش ماندگاری ژل همراه است. مصرف غذاهای حاوی این ویتامین‌ها یا استفاده از قرص‌های زینک و مولتی‌ویتامین در این دوران توصیه می‌شود.
  • مراقبت از پوست با کارهایی مانند نوشیدن آب فراوان، داشتن روتین پوستی و حفظ طراوت و شادابی پوست با محصولات آبرسانی می تواند نقش زیادی در افزایش ماندگاری ژل داشته باشد.

اثر تزریق ژل تا چه زمانی باقی می ماند؟

همانطور که گفته شد ژل های تزریقی  بسته به نوع آن ممکن است از شش ماه تا دو سال ماندگاری داشته باشند. با این وجود ، اکثر ژل هایی که حاوی اسید هیالورونیک هستند، ماندگاری بالاتری( بین 6 تا 18 ماه) دارند.

در آخر

کلیه خدمات تزریق ژل در کلینیک مونالیزا انجام می شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت قبلی با شماره 09910072181 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *