عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

  • ۷ خرداد, ۱۴۰۲
  • دیدگاه: 0
  • لیزر

› عملکرد لیزر موهای زائد به این صورت است که لیزر، روی ملانین‌های موجود در ریشه مو متمرکز شده و روی آن ناحیه تأثیر می‌گذارد و نهایتاً منجر به نابود شدن ریشه‌ی مو می‌گردد. افراد با پوست‌های روشن و موی ضخیم و تیره بهترین کاندید لیزر موهای زائد می‌باشند.

› عملکرد لیزر موهای زائد طی جلسات متعدد انجام می‌شود که این تعداد برای افراد مختلف متفاوت است و پیش‌بینی مطلوب به‌ طور میانگین 8 تا 10 جلسه است. این تعداد بنا بر رنگ و نوع پوست، رنگ و ضخامت مو، وضعیت هورمونی، مصرف دارو، میزان تماس پوست با نور آفتاب و نژاد افراد مختلف تغییر می‌کند. هدف لیزر موهای زائد نازک و کرکی شدن و نهایتاً کاهش رشد مو ها می‌باشد.

› لیزر موهای زائد جایگزین سریع، آسان و موثر برای اصلاح و اپیلاسیون است. یکی از دستگاه های موجود در مجموعه کلینیک های آتریسا لیزر Elite  + Cynosure است که با استفاده از آن موهای زائد را از صورت، پشت، زیر بغل، پاها، سینه و منطقه بیکینی حذف می کنیم. اگر از روش‏ های دردناک و ناخوشایند خسته شده‏ اید لیزر موهای زائد می‏ تواند نتیجه طولانی مدتی برای شما به ارمغان بیاورد. به تازگی این روش علاقمندان بسیاری در آقایان پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *