بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

  • ۷ خرداد, ۱۴۰۲
  • دیدگاه: 0
  • لیزر

1- ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر؛

لیزر الکساندریت (Apogee) یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد است، این لیزر توسط شرکت آمریکایی Cynosure ساخته شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است.

در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است. لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می‎کند.

۲- لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر:

این لیزر برای تمام انواع پوست حتی پوست های تیره قابل استفاده است و به علت قدرت نفوذ زیاد به عمق پوست، می‌تواند موهای که زیر پوست قراردارند را نیز از بین ببرد. در حال حاضر بهترین لیزر دایود؛ لیزر Lightsheer ساخت کمپانی Lumenis آمریکاست.

٣- ليزر ان دى ياگ (Nd-YAG) با طول موج ١٠٦٤ نانومتر؛

اين ليزر براى رفع موهاى زائد در پوست‌هاى تيره و بسيارتيره (نوع ۵ و ۶) كاربرد دارد و استفاده از آن برای به موارد خاص مى‌باشد.

۴- IPL

كه به علت ارزان و در دسترس بودن و سهولت استفاده، بسيار رايج شده است اصلاً ليزر نيست و در واقع نور شديد پالسى است كه توسط يك لامپ گزنون توليد مى‌شود و مانند ليزر روى سطح پوست تابيده مى‌شود، اما هم از نظر تأثير روى موهاى زائد و هم تعداد جلسات درمانى با لیزر موهای زائد متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *