بهترین دستگاه جوانسازی پوست

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است؟ همانطور که می دانید کلاژن پوست با گذشت زمان کمتر شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. کلاژن رشته های پروتئینی در لایه میانی پوست می باشد که وظیفه آن ها ایجاد حالت سفتی و استحکام پوست است. با بالا رفتن سن مقدار این رشته ها کمتر شده و باعث ایجاد رشته های الاستیک غیر طبیعی و چین و چروک بر روی پوست صورت می شود. در این حالت، پوست دچار افتادگی می شود. امروزه از روش ها و دستگاه های جدید برای جوانسازی پوست استفاده می شود که در این مقاله از سایت “ لیزر مونالیزا”  به برخی از آن ها خواهیم پرداخت:

بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است؟

جوانسازی پوست صورت از جمله اقداماتی است که امروزه در کلینیک های زیبایی بدون هیچ گونه عمل جراحی و با دستگاه هایی پیشرفته و غیرتهاجمی در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود. انواع دستگاه جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که کاربردها و ویژگی های مختلفی دارند. درادامه مطلب به برخی از این دستگاه های و روش های جوانسازی پوست اشاره خواهیم کرد”:

ما در لیزر مونالیزا، به عنوان بهترین لیزر موهای زائد در ارومیه، آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می‌باشیم.

دستگاه هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی یکی از دستگاه‌هایی است که کاربرد فراوانی در جوانسازی پوست دارد. این دستگاه با امواج متمرکز رادیویی و با شدت بسیار بالا کار می‌کند. این امواج مشابه امواجی است که در سونوگرافی استفاده می‌شود و تنها تفاوتی که با آن دارد این است که کمی متمرکزتر بوده و به تحریک پوست جهت تولید کلاژن کمک می‌کند. در این روش بیمار سرپا بوده و تحت بیهوشی قرار نمی‌گیرد.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

مطالعه بیشتر: مزوتراپی چیست؟ مزایای آن در جوانسازی پوست

مزایای روش هایفوتراپی برای جوانسازی پوست

از مزایای دیگر این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به بخیه
  • بدون احساس درد
  • بهبود وضعیت خط چانه
  • بهبود چین و چروک
  • کاهش و اصلاح طرح نامناسب لبخند

دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی جزء مؤثرترین دستگاه‌های جوانسازی پوست بوده و با گاز کربن دی اکسید عمل می‌کند. از آن برای درمان سیاهی دور چشم، کاهش چین و چروک، کاهش سلولیت و چربی‌های موضعی، بهبود افتادگی و شلی پوست استفاده می‌شود. روش کربوکسی‌ تراپی یکی از ایمن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست بشمار می‌آید؛ چراکه سالیان سال است هیچ عوارضی از خود بر جای نگذاشته و جزء روش‌های کم‌تهاجمی محسوب می‌شود. پزشک با استفاده از دستگاه کربوکسی، گاز دی اکسید کربن را وارد سلول‌های زیرین پوست کرده و اقدام به از بین بردن سلول‌های مرده می‌کند تا مکانیسم‌های جبرانی پوست برای تولید کلاژن تحریک شوند. این کار باعث می‌شود تا میزان خون‌رسانی به پوست افزایش یابد و چربی‌های اضافی جای خود را به سلول‌های تازه بدهند

دستگاه آر اف فرکشنال

این روش جزء روش‌های کم‌تهاجمی بوده و با امواج رادیویی ایمن عمل می‌کند. این امواج با نفوذ به لایه پوست به تحریک و تولید کلاژن کمک می‌کنند. امواج  به تولید بیشتر کلاژن و تنظیم آن کمک می‌کند. از مزایای این دستگاه نیز می‌توان به درمان آکنه‌های کیستی، یهبود ترک پوستی ، از بین بردن چین و چروک پوست و کاهش ضایعات پوستی اشاره کرد.

بیشتر بدانید: رفع سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

دستگاه‌های جوانسازی پوست از چه طریقی شادابی و جوانی را به پوست برمی‌گردانند؟

روش اول: تحریک فیبروپلاژی یا ساخت بافت‌های فیبروزی که باعث افزایش تولید کلاژن در لایه‌های مختلف پوست می‌شود. با افزایش ساخت کلاژن، پوست سفت و محکم و جوان خواهد شد.

روش دوم: لایه‌برداری یا برداشتن لایه سطحی (لایه شاخی اپیدرم). در دستگاه‌های جوانسازی که بر اساس لایه‌برداری کار می‌کنند، بیرونی‌ترین سطح پوست برداشته می‌شود و پوست زیرین که جوان‌تر و سالم است، ظاهر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *