لیفت با نخ در ارومیه

لیفت با نخ در ارومیه

لیفت صورت با نخ، یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین خدمات زیبایی در ایران و به خصوص هر زیبای ارومیه می‌باشد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های نوین در صنعت زیبایی، همه به دنبال جوان تر و زیباتر شدن هستند. ما در کلینیک لیزر مونالیزا انواع خدمات لیفت با نخ در ارومیه را برای شما زیباجویان عزیز انجام می‌دهیم.

معرفی خدمات لیفت صورت با نخ

خدمات ما در کلینیک لیزر مونالیزا، به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه خدمات صورت با نخ در شهر ارومیه به شرح زیر می‌باشد.

  • لیفت بینی با نخ
  • لیفت ابرو با نخ
  • لیفت گونه با نخ

در ادامه به بررسی هر کدام از خدمات لیفت صورت با نخ خود خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید…

لیفت بینی با نخ در ارومیه

برای کوچک‌تر کردن بینی خود، دیگر نیازی به عمل های زیبایی بینی با هزینه های بسیار بالا نیست! لیفت بینی با نخ در ارومیه یکی از نوین ترین روش های زیبایی می‌باشد. در این روشبا استفاده از نخ هایی با طول ها و ضخامت های مختلف زیر سطح پوست استفاده می شود که بینی را بالا برده و فرم دهی زیبایی به آن میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

لیفت بینی با نخ در ارومیه

لیفت ابرو با نخ در ارومیه

با این روش جدید، زیبایی و شادابی را به پوست خود هدیه دهید. با انجام خدمات لیفت ابرو با نخ، ابروهای خود را به سمت بالاتر بکشید و چهره جوانتری داشته باشید.

عواملی مانند پیری باعث افتادگی پوست و ابروها می‌شود که شما می توانید با استفاده از خدمات لیفت با نخ در ارومیه جوانی و زیبایی را دوباره تجربه کنید.

لیفت ابرو با نخ در ارومیه

لیفت گونه با نخ در ارومیه

برای درمان افتادگی صورت، لیفت گونه با نخ، اولین و بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. لیفت صورت با نخ به صورت سرپایی بوده و نیازی به بی هوشی ندارد. این روش درمانی بدون برش بزرگ روی سطح پوست انجام می شود.

در لیفت گونه یا صورت با نخ هیچگونه خونریزی یا دردی را شما احساس نخواهید کرد. و نتیجه این خدمات زیبایی را به صورت فوری مشاهده خواهید کرد.

لیفت گونه با نخ در ارومیه

قیمت لیفت با نخ در ارومیه

پس از معرفی خدمات لیفت با نخ، نوبت به قیمت و هزینه این خدمات زیبایی می باشد. قیمت لیفت صورت با نخ بستگی به تعداد نخ های استفاده شده روی پوست شما دارد.

قیمت هر نخ حدودا 1 میلیون و 200 هزار تومان می‌باشد و به طور میانگین نسبت به خدماتی که می خواهید ما بین 6 الی 20 نخ قابل استفاده خواهد بود.

از دیگر خدمات تخصصی ما در کلینیک لیزر مونالیزا می توانید به لیزر موهای زائد در ارومیه نیز اشاره کرد که با بهترین دستگاه 2024 انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر در ارومیه کلیک کنید.

مهم‌ترین خدمات ما